tetr
Aftrek kosten voor eten & drinken Btw verleggen voor zzp’ers (in de bouw)? Zakelijke kosten zijn aftrekbaar ‘Intracommunautaire verwerving’ – wat is dat? Banktransacties importeren Beginbalans invoeren Bewaarplicht administratie Bonnen en inkoopfacturen invoeren Btw tarief in de bouw – snap jij het nog? Contact toevoegen Factureren of doorbelasten van onkosten of inkopen Financieel inzicht in jouw onderneming Hoe werkt de proefperiode? Inkoopfactuur uit het buitenland Je pakket aanpassen Onkosten en aankopen doorbelasten Opgaaf ICP, wat is het en hoe werkt het voor zzp’ers? Percentage voltooid registreren Project details invoeren Project toevoegen Reiskosten zijn aftrekbaar, zolang zakelijk Rittenregistratie – kan ik zonder? Specificaties van de verkoopfactuur Uren registreren Waarom een urenregistratie nodig? Wachtwoord vergeten? Wel of geen zakelijke bankrekening nodig? Wijzigen van (bedrijfs)gegevens Zakelijke kilometers met eigen vervoer of auto van de zaak?

oktober 8, 2020

Je pakket aanpassen

Je kunt in principe op elk moment je pakket aanpassen.

Als je kiest voor een uitgebreider pakket, gaat dat direct in, zodat je direct verder geholpen bent met je administratie.

Als je terug wilt naar een goedkoper pakket, met minder hulp, dan gaat dat in aan het einde van de periode, waarvoor de kosten al in rekening zijn gebracht. In het geval van een maandabonnement moet je minstens al 3 maanden aaneengesloten gebruik maken van het uitgebreide pakket voordat je terug kunt naar een goedkoper pakket. Dat is noodzakelijk omdat we extra kosten maken om voor jou de additionele service van het uitgebreidere pakket aan te bieden.

Het aanpassen van je pakket doe je in het 'Accountbeheer' gedeelte van de 'Instellingen' pagina (zie schermafbeelding hieronder). Via de knop 'Bekijk pakketten' kun je kiezen voor een ander pakket en dat weer in 3 stappen activeren:

  1. Pakket kiezen
  2. Jouw gegevens controleren
  3. De incassomachtiging verlenen en het pakket activeren.

Accountbeheer - gebruik 'Bekijk de pakketten' knop om je pakketkeuze aan te passen.

De 'Instellingen' pagina is te bereiken via het account-icoontje rechtsboven op de 'Dashboard' pagina van je App.

Dashboard - rechtsboven kun je naar account instellingen.